Julblogg 4 dec

Julkänsla: det toksnöade ute imorse! lite feeling fick man allt. Men nu är det blask.
förväntningar: helgen! Men idag ska jag städa, tydligen.
lussekatter: inga.
dagens tomte: Mitt inre barn.

"Ta det som en komplimang" sa kassörskan när hon kollade leg på mig, för att köpa snus. "Komplimang" i min röv. Det var sex år sen jag var 18 bast. Och jag ser ut som ett jävla barn än. Det blev ju inte bättre igår när jag tog bussen och jag fick tillbaka en tia, jag blev skitglad och trodde att dom sänkt busspriserna, icke, "barn" stod det på biljetten. Vafalls! Barn? Han frågade mig inte ens.

okej, jag stryker det sista. inte värt

dagens lucka:


jag kände mig lite lat idag. sorry.

Kommentarer
Postat av: Sara Hell

vad sa chefen då? :S

usch nu fick jag en paranoid tanke att din chef skulle gå in och läsa din blogg :O



2008-12-04 @ 19:18:38
Postat av: apan

ja du har rätt, jag fick lite ångest där, bäst att ta bort det. iofs tror jag att dom är rätt okunniga ang. bloggar. chefen sa bara massa bajs i vanlig ordning.

2008-12-04 @ 21:07:48
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/
Postat av: apan

ja du har rätt, jag fick lite ångest där, bäst att ta bort det. iofs tror jag att dom är rätt okunniga ang. bloggar. chefen sa bara massa bajs i vanlig ordning.

2008-12-04 @ 21:09:49
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0