Viktorias nya man!

Jag tycker det är skumt att rubriken "landets sjukvård" fick så extremt mycket respons. Eller var det bilden på den mörbultade sudden? Jag tror jag ska slå sudden lite ikväll och lägga ut lite bilder på det, så får vi se om jag får en tittarstorm igen. Idag kollar jag hur det går för "Viktorias nya man", är folk lika intresserade av skvaller som av sveriges sjukvård? Det spörs.
Igår var fader här och hjälpte mig att packa ihop bokhylla och såna grejer, sen drog vi en pizza på närliggande pizzeria. Det visade sig att far även han har anslutit sig till pakten "skaffa barn innan jag dör." Han tyckte det var dags nu när jag fått ett heltidsjobb.
Det tycker inte jag.

Mamma ringde och sjöng för mig förut, det var vackert. Jag spår en framtid som soloartist med en kör av olika kattdjur.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0