buller och bråk

Tjena!

Ja helgen blev rätt lyckad trots allt krångel faktiskt. I lördags var jag av enormt behov av att syntha, dock ville ingen annan det så jag la ner alla synth-planer för att istället följa med på lite fjolldans på nöjes. När jag halvt hade stressat ihjäl mig genom en superklippning på mamma och skulle dra till den första förfesten (det var två förfester) ringer min vapendragare Sudden och ville kidnappa mig till synthkalaset. tjofan! jag blev glad som en apa, men drog ändå till första förfesten med grannen. Första ölen knäcktes runt fem och jag var nöjd, liten och glad. Goth!
Efter första förfesten kom sudden och hämtade mig lagom till lite stressölande och förfest.
Sen drog vi till arena. Himlans kul faktiskt, såg massa folk jag inte sett på skitlänge och halva priset i baren på all öl.
Nio öl senare var jag helt övertygad om att jag var spiknykter och att jag var en "hemskt trevlig person". haha
Vissa får ju snefyllor och börjar grina, när jag får snefylla får jag hybris och tycker jag är universums härskare. höhö.
image103

Jag sudden och hennes hysteriska fanclub.
image104
extremt stilig bild på mig och Björn.


Kommentarer
Postat av: Björn

Det var en phett trevlig kväll! Trodde inte man kunde ha kul på en kväll som innebar en korsbefruktning mellan taskig livemusik och arena. haha.

Tack för grattiset!

kram :)

2008-01-30 @ 21:13:37
URL: http://svetsern.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0