Bygglov

Ahhh... äääntligen börjar saker och ting ordna sig, nu är det bara att hitta en lägenhet i västerås, sälja min lägenhet, börja jobba, hitta en trevlig karl, börja odla barn, och sen kan jag luta mig tillbaka på en klippa i söderhavet med någon smarrig spritdrink.
Jag känner mig faktiskt inte sådär jättekräsen i lägenhetsval om jag ska vara ärlig. Det hade varit skitkul att bo i ett kollektiv med karlar och kvigor! Jag gillar ju faktiskt sojakorv.


Igår var det "bygglov" på teve, pappa var redigt nervös vilket han borde vara, eftersom han faktiskt ska vara med i framtida teveprogram (jag gissar på att det är om ungefär 2 veckor). Och nej, han fick inte sin lägenhet renoverad, han var med och byggde! Det är fett. Jag frågade om han kunde fråga bygglovs-Matte om han var singel.
Och vet ni vad? Det var han. Jag vill klippa honom.
image91

Nej, nu ska jag äta eventuell frukost.

-L

Kommentarer
Postat av: Maria Vuitton

ha en trevlig dag :)

2008-01-16 @ 09:35:51
URL: http://www.mariavuitton.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0