fever fever!

Jag är helt från vettet idag. Jag är så nerfebrad att jag inte riktigt fattar nåt alls, jag råkade göra frukost tre gånger då jag kom ihåg att jag faktiskt redan ätit frukost.
Det passar sig egentligen inte alls att vara sjuk just nu, jag hinner inte, har asmycket skit att ta itu med och fixa.

Hm. Har funderat i ett par dagar om man skulle ta en morfintablett för min stackars röv (som såklart oxå gör asont), men jag känner mig faktiskt jävligt rädd för dom där hyvlans tabletterna, sist jag tog en attackspydde jag och blev skitsnurrig. Jag kanske borde nöja mig med lite fil istället. Eller just jäklar, jag har ju redan ätit frukost...

Kommentarer
Postat av: Ida

Mamma tycker att jag skulle ta lugnande, så jag kommr å tar en morfintablett av dig ;P
krya på dig

2008-01-02 @ 13:05:19
URL: http://simkaka.blogg.se
Postat av: apa

haha, morfinet är inte direkt lugnande, utan mer smärtstillande. du skulle nog ha spytt, bleh, ta en sömntablett eller nåt istället gums!

2008-01-02 @ 14:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0