Skvallerakuten

Tjennamoss alla monsterdiggare!
Ursäkta min nästintill obefintliga internetfrånvaro på sistone, jag har fortfarande ingen dator så jag får snällt springa och härja på bibblan. 

Helgen:
I fredags kände jag mig alltför lat och trött och bestämde mig för att gone mig i min egen ensamhet. Så det var helt lugna bullar faktiskt.
I lördags bestämde jag mig dock för att dra ut på lite gallej, den enda jag lyckades dra med ut var Emmy, men vafan, vi hade snorkul! Först satt vi och skvallrade hos mig och sen drog vi lagom packade till ankan. Det var nästan lite väl lugnt faktiskt, sen kom hennes klasskompisar. haha, dom pluggar bioanalytisktekniker (alltså nåt sånt i den stilen, jag kommer aldrig lära mig) och det vimlade av nördar, till min stora förtjusning. En i gänget var störste nörd och helt humorbefriad, när vi skakade hand hörde jag inte vad han sa och skojjade till det lite:
- Jaha, du heter Erik Berg? (alltså ölen hette så, eriksberg) han bara stirrade surt på mig. Sen gick han och hämtade en ny öl.
- ahaaa, det var Carl Berg? Jag skrattade så jag grinade, det gjorde inte han.
Jag är alltid lika rolig.

Till slut tröttnade vi på eländet och drog på en miniefterfest hos emmys ex. Trevligt.
När jag åkte hem med bussen halvsov jag. Sen mådde jag illa och blev extremt rastlös, så jag började prata med tjejen som satt brevid mig. Hon var nykter och jobbade som kock. Jag sa att vi hade blivit ett perfekt par, hon kunde laga mat och jag kunde klippa. Haha! Hoppas hon inte tog det alltför allvarligt...

När jag väl var hemma ramlade jag i hallen, skrattade hysteriskt och somnade bland alla jackor.
Jag kan väl tillägga att jag faktiskt inte var snorfull utan bara jävligt trött.

Det var min helg. Hur var eran?


Kommentarer
Postat av: Kajsa

låter som en fin helg det där. hade ju betalat för att få se din konversation med erik berg på ankan också. hahaha

min helg var lugn. vin+mat+3 filmer i fredags.
promenad+film+mat+film i lördags.
igår gjorde jag nog, om möjligt, ännu mindre

2008-01-21 @ 15:08:06
Postat av: apan

haha, jaaah, erik berg är skiten!

åhh! låter asmysigt faktiskt! film och mat är alltid bra! :)

2008-01-22 @ 12:19:56
URL: http://sugarmonkey.blogg.se
Postat av: hanna

Haha, later som en superkul helg=) Saknar er goa manniskor och Ankan!!!
Poss

2008-01-22 @ 18:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0