the year of -07

Jag vill oxå sammafatta året som gått! Snott från Björn


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja, massa grejer! Som att klippa och fläta.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag tror inte jag gav några

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Inte vad jag vet?

4. Dog någon som stod dig nära?
nej, men en barndomskompis dog.

5. Vilka länder besökte du?
Inte ens Norge.

6. Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?
Ja, en jobb och en karl skulle sitta fint.

7. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
Antagligen söndags.

8. Vad var din största framgång 2007?
frisörutbildning!

9. Största misstaget?
Att inte knacka först.  

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Jag är alltid sjuk, och så hade jag en cysta i röven som aldrig verkar försvinna.

11. Bästa köpet?
åh, min vinterjacka är skitball!

12. Vad spenderade du mest pengar på?
mat och sjukhusbesök.  

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
jag är alltid glad. Nästan.öh.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?
haha, allt med justin timberlake och "my hump"

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
extremt glad!

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Badat och tränat.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
ramlat.

18. Hur tillbringade du julen?
Hos moster! Och pappa såklart.

19. Blev du kär i år?
Icke!

20. Hur många one night stands?
Ähvafan, det kan jag ju inte svara på, min släkt läser ju här. 

21. Favoritprogram på TV?
House, Dexter, Desperate housewives och scrubs.

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Njä, inte mer än vanligt.

23. Bästa boken du läste i år?
Fan, jag har ju knappt hunnit läsa iår.

24. Största musikaliska upptäckten?
Detektivbyrån och pacific.

25. Något du önskade dig och fick?
En MP3-spelare och pjamas!

26. Något du önskade dig men inte fick?
Ja, en tam muterad bauta-panter

27. Årets bästa film?
Jag kan inte välja..

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
Jag minns inte...faktiskt. var i skolan?

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ett jobb på direkten kanske.

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2007?
Förvirrad, varken endra eller.

31. Vad fick dig att må bra?
vänner och skolan.

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Justim Timberlake!!

33. Vilken politisk debatt engagerade dig mest?
Den där stora. du vet.

34. Vem saknade du?
en.

35. De bästa nya människorna du träffade?
Huga, Tina mest kanske.

36. En värdefull läxa du lärt dig i år?
Att det ordnar sig alltid.

37. Citera en sångtext som summerar ditt år:
Nej inga jävla sångtexter, jag brukar inte lyssna på vad som sjungs.


Kommentarer
Postat av: Idalainen

amäh du träffade ju inte Tina förra året juh!

2008-01-03 @ 18:57:21
URL: http://simkaka.blogg.se
Postat av: apa

äh, du får ha lite fantasi!

2008-01-03 @ 19:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0