yepz-kepz

En får tacke! Brudbloggen blir kvar, jag får väl byta mot sommaren/hösten igen och ta fram mina manliga sidor igen.

Igår klippte och färgade jag hela dagen, jag fick knappt en lugn stund, och när jag trodde jag skulle få vila lite, drog vi på bio. "Vad trevligt, en trevlig liten film" tänkte jag glatt. Tyvärr var inte filmen särskilt "trevlig" alls utan gav mig 34 magsår och mardrömmar resten av livet.
"I am legend" tror jag den hette.

Nåväl, nu till det alla har väntat på; vad ska Lina göra i helgen då?
Jotack, det blir en trevlig tillställning trots allt, dock ingen synthdans verkar det som, utan lite fjolldans på valfritt uteställe.

Jag vill göra en sak klar, jag går inte ut på krogen för att bli dretfull, ragga, eller slåss (oftast inte), utan för att jag älskar att dansa och tjöta. Upplevelsen helt enkelt.
Som sagt, jag är den siste moikanen (singeln) i gänget och det finns inget så värdelöst att sitta hemma en helg ensam och jävlig, då går jag hellre ut och härjar.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Tack for brevet=) Var fin lasning nar jag kom hem 2.30 am inatt...var faktiskt ute o harjade lite jag med, skoj! Du far komma hit och jobba sa kan vi ju va singlar tillsammans igen=)

ha en go helg!!!

2008-01-26 @ 20:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0