bengan

Haha, i fredags, när vi stod inne på Glada ankan och skakade rumpa som bäst frågar Bengan mig om jag vill höra någon speciell låt "Nåt med Majkel jacksån" svarar jag glatt. Kvällens DJ var för övrigt radiokillen Kerry Jörman som jag tycker är bra (vilket jag även sa till Bengan). Bengan ränner fram till Kerry och skriker:
 Dä ä en tjäj här inne som tycker du är skiiiitbraaa
Kerry; amen dä tycker alla...
Bengan: Jaaa, men hon tycker speciellt mycket om dig!! Kan du inte spela något med Majkel Jacksån för henne, hon fyller ju år med!!
Sagt och gjort, Kerry berättar i micken att en tjej gillar honom "speciellt mycket" och att "hon fyller ju år idag". hahaha. Vafan, Bengan är fan bäst.
Jag fyllde inte år.

Kommentarer
Postat av: hanna

Finns ju bara en Bengan i var varld ju=)

2008-07-30 @ 04:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0