ekonomicheck.

Okej, nu ska vi se, behöver en rensning av min ekonomi, eller rättare sagt, jag behöver en ekonomi.

Saker jag kan göra för att förbättra min ekonomi:
* sälja mer kläder.
* skriva färdigt bestsellern. (går jävligt trögt ska ni veta, behöver mer information om migsjälv "mitt liv med Lina")
* Sälja min själ på tradera.
* börja jobba på mcdonalds på nätterna?
* eventuellt börja stoppa upp djur (gnagare, katter, kaniner etc.)
* klippa mer svart.
* göra en fantastisk uppfinning och sedan ta patent på den (okej...vad är det som inte finns, men som alla behöver?)
* fejka en eventuell hjärnskada eller sjukdom eller dyl, eventuellt bli påkörd och kräva ersättning resten av livet.
* gifta mig och sedan skilja mig, hyra skitdyr advokat som stämmer skiten ur karln.
* köpa skabbiga lägenheter, renovera om dom och sälja för extrema överpriser (O.B.S även hus).
* sälja organ jag inte behöver (1 njure, 1 tå, 1 öga?)
* bli kompis med kändis och sälja historier till veckotidningar
* hångla med gift man, ta kort och sedan utpressa honom på pengar så att inte frugan får reda på något.
* göra något jättekonstigt, bli med i tidning = kändis = pengar. (dokusåpakändis ev. i big brother)
* bli skitsmal och skitsnygg, hångla med stureplans profiler, bli stureplansprofil, sälja knark till stureplansprofiler, (O.B.S skaffa liten hund)

Yes, vad tror ni? Eller har ni några vettiga förslag?



Kommentarer
Postat av: Kaka

Du lär ju bli miljonär på nolltid med den här planen!

2008-07-15 @ 09:18:00
URL: http://simkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0