Gult är fult.

Hade en superviktig megachef för något superstort företag i stockholm idag, chefen skrämde upp mig rejält mycket innan jag skulle ta honom, och jag blev bara nervösare och nervösare. Karln skulle ha hippa vita slingor i sin hippa megatrendiga frisyr. Jag slaskade i lite blekning i hopp om att allt skulle gå bra.
Det gick väl relativt bra ända tills jag började skölja ur blekningen, och det blev gult! Fan i röven. Jag höll på att bajsa ner mig av rädsla, karln kanske skulle piska mig blodig av ilska. han började peta lite i håret och sa "mjaa...det blev lite gult..." gah. Men jag vet inte, han blev väl kanske lite nöjdare när det blev torrt. Jag vet inte, jag bara skakade, och när han gått därifrån halvspydde jag nästan.
Fan, jag ska skita i slingor i fortsättningen. Imorrn ska jag göra megapermanent, ska väl bli sådär halvkul...

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh jag gillar verkligen din blogg! du är rolig, lite lagom knäpp och svär som ett proffs :D



/sara

2008-07-21 @ 22:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0