I´m an alien...

Okej, en nackdel med att inte bo i Karlstad längre är samtalen, och dom låter nästan exakt likadana varje gång, tänk dig att höra exakt samma sak tio gånger varje dag, och svara exakt likadant. Bläh, jag kan rabbla samtalen utantill.
kund: jaha, du är inte härifrån hör jag?
apan: nej...jag är från värmland.
kund: jasså?! vartdåifrån?
apan: karlstad....
kund: jahaja, hur kom det sig att du flyttade hit då?
apan: för att jag fick jobb här, kul o se nåt annat...
kund: men guu va modigt, det är inte alla som vågar det, bara flytta sådär...

och sen fortsätter det, finns flera följdfrågor, men vafan, det får man väl ta... har försökt att svälja värmländskan så gott det går, men utan vidare resultat.

wååå, I´m an alien, I´m a...öh..alien, I´m an alien i västerååås.


Kommentarer
Postat av: Kaka

Du hde ringt igår såg ja nu, jag hade på massa musik så jg hörde inget, det är enda förklaringen. Har du kikat efter duvetvad?

2008-07-20 @ 13:52:16
URL: http://simkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0