prrrffffttt...

Är så sjukt trött. Som jag skrev för ett par dagar sen, förra månaden klippte jag ihop 13000, den här veckans ihopklipp ligger på 20 papp plus någonting. Har haft sjukt många kunder idag, tror inte ens jag kan räkna dom på alla fingrar och tår jag har ens. Det har bara flytit på, sjukt kul faktiskt! Och precis innan jag skulle smita iväg hem greppade chefen tag i mig och sa att jag skulle jobba imorrn. Jahapp ja... Men vafan, mer pengar till Lina, alltid bra.

Ringde en döv kille idag. Han skrev på någon dator och en tant översatte vad han skrev till vad jag sa, och vad jag sa fick hon skriva till honom. Han bokade tid på tisdag. Ska bli superkul! Tror jag ska putsa lite på mina gamla teckenspråk-kunskaper från gymnasiet lite. Annars kan jag ju alltid köra på säkra kort som "ja" och "våffla"...

Nej nu ska jag duscha, och sen ska jag se på den där Sex and the City filmen. Hare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0