redbum

Försökte mig på en lätt fyndig rubrik ni vet, redrum, men så skrev jag "redbum" istället!! hahaha, jag är så jävla rolig! Och det är sant med, min lelle röv är rödare än en rödvinsslatt. Hela ryggen med för den delen. Fick för mig att testa Emmas übersolarium i måndags, och eftersom min röv inte har sett solen sedan 2002 (sist jag var brun alltså) tänkte jag börja lite försiktigt och solade i 20 minuter. Blev brun som en grävling, och så igår tänkte jag att "äh, vafan, kör i vind, lixom", så jag brände loss ytterligare i femhundra minuter. Min röv och rygg fick en chock av allt attacksolande och gråter i kör nu. Framsidan däremot är läckert brun. Hittade sjuhundra fräknar i ansiktet med, hade glömt bort att jag är pippi-långstrumps-fräkning, men det ser väl festligt ut antar jag.


Jaha, imorrn bränner jag av till Karlstad igen då. Bröllop på fredag. Blir min semester det, en extra dags ledighet alltså.
Men jag har kommit fram till att jag ska ta ledigt två veckor till jul. Yes...jul...hur långt är det kvar?

Kommentarer
Postat av: Emma

Sjukt najs att solariet tog så bra! Snacka om att vi kommer vandra runt som 2 pepparkakor hädanefter ;)

2008-07-31 @ 13:00:02
URL: http://ladychampagne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0