Veckans...

Jaha, då har man övertrakasserat kaffekonsumentionen igen. Jag älskar allt med koffein i, nästan lika bra som öl, fast man blir piggare. Halsade två koppar kaffe imorse, en koffeintablett, två koppar kaffe igen, och en koffeintablett till. Trött, vad är det? Om jag fortsätter i den här takten kan jag lika gärna börja injecera kaffe med spruta, eller snorta det. Haha! Snorta kaffe, det vore ju något att göra på något hippt uteställe i Stockholm.
"Ska ni med in på toan och dra en lina?" "Men vafan, det är ju brunt!" Hehe...

Veckans:
...maträtt: ungspannkaka. Billigare än vanlig pannkaka, matlåda i tre dagar, dock lite äckligare.
...ord: städa
...musik: Mirwais gamla platta är fortfarande tokbra!
...dryck: Koffeinbrustablett.
...succé: jag har börjat skriva en bestseller! Sen ska jag bli rik och göra intervjuer med Malou Von Sivers.
...fuling: kunder som kräver gratisklippningar.
...dumhet: jag som går med på gratisklippningar och riskerar jobbet.
...hår: nu är det nästan rosa. Men jag vill ha det brunt istället. Brunt, blont, rött och svart. ballt.
...sjukdom: tandjävel! ont i helvetet! och min röv är inte helt återställd heller.
...avundsjuka: Emma den jäveln är fortfarande i Las Vegas!
...citat: "kvinnor är också män" eller om det nu var tvärtom.

Nu ska jag fortsätta på veckans städning. Det är minst lika spännande som vilken skräckfilm som helst, minst.



//Peace

Kommentarer
Postat av: tk

Hoppas det gick bra idag =)

2008-07-09 @ 20:23:25
Postat av: Palle

haha dra en lina... gu va bra humor jag har

2008-07-10 @ 00:05:04
URL: http://wiretrap.blogg.se/
Postat av: Ida

Söt header!



Du måste berätta allt om dretongen du klippte!

2008-07-10 @ 23:00:24
URL: http://simkaka.blogg.se/
Postat av: Emma

Hehe....du har så rätt så im still here, kick´n it ;) Pussa Prinsen å Delinda massa från mig! Ja kommer hem på söndag morgon!

2008-07-11 @ 03:03:34
URL: http://ladychampagne.blogg.se/
Postat av: apan

tk: jorrå, det gick bra!



Palle: haha! vilken törrböll du är, när jag var liten brukar dom kalla mig för "Snöret" för att jag inte var en "lina". haha, namnskämt über!



Ida: tack...eller jag vet inte, brukar inte få till några bra headers, fan vad jag suger. kanske ska göra en ny tävling? den som gör finaste headern får en...eh...klippning?



emma: ah! ja dom är sjukt keliga! stek på lite åt mig!

2008-07-11 @ 08:49:23
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0