fotografi.

Idag är jag lite gladare faktiskt. Har varit en bra dag som påmint mig om vad jag gillar bäst - klippa. Har klippt en fantastisk skara människor som blev glada och jättefina.
Min chef frågade mig för ett tag sen varför kunderna skulle gå tillbaka till mig, vad jag hade för något "speciellt"? (alltså det var bara en fråga, inget påhopp), jag har funderat länge på svaret, och det är antagligen inte för att jag har käkat uppåttjack och är speedad som en duracellkanin eller för att jag har smetat vaselin i käften, utan för att jag är en pissbra frisör. Yepp. Så är det. Jag är skitbra.
Förlåt, ni måste bli skitförvirrade av mina känslosvängar, det är hormonerna tror jag (eller väldigt sen pubertet?). Fast jag är fortfarande pissbajsarg för att jag inte har några pengar till semester, funderar på att sälja min själ på Tradera för en femhundring. Vad tror ni? bra idé?

Kom förresten en fotograf till salongen och fotade mig idag. Jag har aldrig skämts så mycket i hela mitt liv, och bilden blev verkligen jättedålig (fast jag sa att den var "jääätteebraaaa", ser skitond ut, inte alls trevlig). Bilden ska vara med i en annons till salongen som ska kavlas ut i en gratisblaska i hela västerås på lördag.
Kommer aldrig mer gå ut.

Kommentarer
Postat av: Ida

VA kul! ta en kopia på den, jag vil ha den bilden i mitt klippalbum! Jag menar det, ge mig!men om den böev dålig kunde du väl bett dem ta en ny, du blir ju alltid bra på bild ju! Eller 9 av 10 kanske ;) hihi

2008-06-25 @ 20:44:33
URL: http://simkaka.blogg.se/
Postat av: anneli

Åhh, tack så mycket! blev jättebra med impackning, varit runt halva stan och letat och grumlat på vad jag ska ha för impackning, nu får jag iallafall pröva en :)



BTW, snygga förändringar på bloggen :)

2008-06-26 @ 13:36:36
URL: http://miniego.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha sluta nu, ja gissar på att kortet blev sjuuukt bra! De blir nog lätt en inramning till köket =)

2008-06-27 @ 12:32:46
URL: http://ladychampagne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0