"gråter du?"

Jaha, efter en mycket blöt helg i skövde är jag åter tillbaka på banan i västerås. Hej och hå.
Det var mycket spännande att åka tåg till - och från skövde märkte jag, hade inte bokat någon specifik plats så jag chansade hejvilt. På ditvägen gick det bra, fick sittplats och var allmänt nöjd. När jag åkte hem kändes det som jag hamnat på en lastfartyg från sovjet, det var tokvarmt och det fanns inte en enda plats, så jag satte mig i ett skåp brevid en tjej som grät hysteriskt. Rätt trevligt skåp. Sov hela vägen hem.

I skövde drack vi öl och hade snorkul, det var jag, bengan, emmy, sudden, kristin och svante, nästan hela gänget alltså, bara hannill som saknades. Jag fick även äran att vara äldst för en gångs skull med. Fett med ballt.

Nej hörni, nu är jag helslut.
hörs!

(P.S, jag är gräsallergisk, därav rubriken)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0