fredagh.

Idag har jag jobbat som en liten japan. Jag är så jäkla trött och har ont precis överallt. Har klippt totalt 11 personer, varav ungefär 9 hade ovanligt tjockt och hår. halleluja.
Det första jag gjorde när jag klev innanför dörren var att - stryka kläder. Jo, det är sant. Party on Wayne.
Ska trycka i mig lite nudlar sen ska jag bada.

Trööööööööttt.

Haha, jo, jag råkade spruta balsam i mitt ena öga förut när jag skulle schamponera en kund. Jag skrattade helt hysteriskt, sen fick jag tvätta bort sminket på ena ögat, då var det inte lika kul, såg ut som en halvblind pundare.

Kommentarer
Postat av: Ida

hahaha, najj va tölitt >.

2008-03-14 @ 21:21:15
URL: http://simkaka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0