full i fan.

En sak jag har märkt med västeråsare är att dom är väldigt hjälpsamma. Igår hjälpte en taxichafför mig hela vägen hem helt gratis. Och för ett par dar sen hjälpte en gubbe mig med en stege. schysst.

Gårdagen var trevlig, nästan hela kvällen tills jag skulle gå hem. Emma var snäll och bjöd på nån drink (eller två? eller fem??) och jag blev askalas, jag besitter ingen förmåga alls att säga "nej tack det är bra" när jag fått i mig några bärs, utan blir en mänsklig container - allt går ner.
När jag väl skulle hem var jag klappfull och dyngtrött. Min kropp pallar tydligen inte 3 veckors helgjobb så jag började böla som en 17-åring som just tappat bort  sin 3,5:a.
Och så hade jag bara 40 spänn och det räckte inte till taxifan, men då kom den där snälla taxigubben och jag fick åka hem gratis. Han undrade varför jag var så ledsen, kände mig lite dum, "för trött" kändes som en sleten ursäkt, så jag ljög och sa att det tagit slut med min kille. haha. Tror jag lovade att jag skulle klippa hans 3-åriga unge gratis. Hoppas inte.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0