Jag har inte tystnadsplikt.

Vissa människor är ju helt fantastiskt idiotiska. Jag har ju ett jobb där det krävs ett stomatolleende och nördiga ordvitsar i princip hela tiden så vet jag inte riktigt hur jag ska bete mig när folk är otrevliga. Är jag otrevlig tillbaka kan jag få ett dåligt rykte (=mindre pengar till mig) och är jag inte otrevlig tillbaka lyser mitt ansikte rött och någon liten skitkommentar slinker ut ändå (=mindre pengar till mig).

Idag hade jag en skitkund, hon var så djävulskt otrevlig och nedvärderande att jag ville slå kärringen med en hammare ett par gånger. Men eftersom jag är from som ett lamm blev jag bara stående och log lite fånigt
Men vet ni vad, jag har inte tystnadsplikt.
Skit ner dig Rita.

image162

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha härligt att inte ha tystnadsplikt!

2008-03-17 @ 19:34:57
URL: http://neithotep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0