Vuxet värre.

En gång i gymnasiet sa jag till en tjej i klassen att hon hade "mogna" skor. Hon blev skitsur och jag fattar fortfarande inte riktigt varför. Jag skulle gärna vilja att någon sa att jag hade mogna skor.

Skitsamma, idag gjorde jag något moget, jag var och tog ett par öl efter jobbet med Emma och Jim. Och med "ett par" öl menar jag inte sju bärs och fem tequila, utan ett par öl. Hör ni hur moget det låter? "ett par öl". Jag låg inte och spydde i en buske eller sjöng finsk schlager i karaokebaren, utan ett par öl bara. Sen gick jag hem.
Känner mig ball och mogen, som ett blåbär.

Kommentarer
Postat av: Emma

Vi är sjukt mogna...nästa vecka blir det Bingo ;)

2008-03-08 @ 15:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0