who I am? I´m spiderman!

Kände mig inte alls särskilt levande imorse, så jag gjorde en färgkupp, har ju hört att man ska bli gladare av färgglada kläder, så jag drog på mig en kycklinggul tunika och ett spygrönt halsband. Vilken blåsning, kände mig inte gladare alls och önskade hela dagen att jag valt något lite bittert och färglöst.

När jag kom till jobbet imorse och just hade satt mitt gula arsle på en stol för att intubera dagens första kafferanson slog det mig en kort sekund, gick jag hem igår? Sov jag? Vad hände med gårdagen egentligen? Fanns den överhuvudtaget? Är det fortfarande onsdag? Det var torsdag. Vilken tur. Imorgon är det visst fredag har jag hört.

Chefen klippte till mig idag med. Blev skitsnyggt, känner mig som en rockstjärna, eller nån i Kiss.

image159

PS, det blir tävling iallafall, jag vet bara inte när.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0