Inge bitter...

Så här skrev jag om min student:

student-shit
 Daterat: Fredagen den 11:e juni 2004 kl 15:56


 Okej, igår var dagen med D. studenten. Hela veckan har varit ett enda sjåpande utav studentsånger och bal och grejer. flådigt värre. Dagen börjades med champagnefrukost hos en polare i klassen. det var gott. sen drog vi till kyrkan, meningslöst.
 det flådades ändå på med andra meningslösheter som matätande en hel dag. usch. betyg osv, rätt okej trots allt. G i det mesta, 6 vg:n och ett (två?) ig:n. vi körde runt i en lastbil o stan och tjoade. kul. ?vart är tingvalla - hemma och sminkar sig?, ?SÄG odlar cannabis i källarn? osv. Jojo, kul kul, och jag behöver nog inte äta förräns på julafton.

 senare på kvällen drog vi till plaza där vi fick den dåligaste bordsplaceringen. Patte satt brevid och berättade hur mycket han älskade mig och sudden ?joomen..ascchå, ni är topp tre i klascheen...inget ja säger för ja är full...? osv. en extremt jobbig Marie mittemot som skrek och var jobbigare o fullare än vanligt. ?Marie, sitt ner och håll käften nu!!? sa jag till slut, vilket inte funkade alls folk var sentimentala och fjolliga. ?Vi kommer sakna klassen? sa dom. vissa grinade, inte jag. Jag kommer inte sakna en jävel, förutom sudden, fast vi kommer fortsätta o keep it going. skitklass. jag drack o drack, men inte fan blev jag fullare för det. jag började klockan åtta på morgonen, men nej, jag blev fan inte full. vi var på arena, som kändes som en livmoder, det var trångt, varmt, svettigt och man ville ut. vi drog ut. till kåren. kalasade med magnus, sudden, och erik förresten. kul. fast jag blev sjuk. :/// halvt misslyckad student, och jag var nykter hela kvällen + drog på mig ett jävla virus.
 Fast visst var det trevligt med, dock. träffade en holländsk. hehe. och några fulla idioter som tafsade mig på arslet och ville sova i min sovsäck. eh. jaja. skitsamma. nu är jag trött och förbannad. //Günther



haha! ja det är väl tur att man inte är så ung längre. Jag älskar liknelsen med livmodern, "trångt varmt, svettigt och man ville ut". haha!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0