DAGENS OUTFIT:



Jag har en skitskön vinterjacka jag köpte förra året på VILA. Den är som ett stort duntäcke och har en enorm luva med en liten boll på. Jag älskar dagisbarn-modet. Helst av allt skulle jag vilja ha en helfodrad kroppstrumpa i brunt material med vita knappar på, så jag ser ut som en pepparkaks-gubbe. GU VA BALLT!

Har även inkasserat en smak för absurt fulsnygga mössor. Förra året köpte jag en äkta pälsmössa som ser rysk ut!
Hittade dock bara ett kort på den.

Funderar starkt på att investera i en ny pälsmössa i år, dock i en fuskpäls-version och med stora långa bollar som hänger och dinglar. Kanske även ett par snowjoggings?
Javafan säger man, det var helt enkelt bättre förr.



förresten är det vrålkallt här. Jag sov i flanellpjamas och strumpor igår natt, då svettades jag istället. Känner mig förvirrad, kanske är det klimakteriet?

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha du är sååå söt i den där jackan å mössan!

2008-11-26 @ 18:32:55
URL: http://ladychampagne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0