Ny sås - hala skor.

Idag har jag gjort något helt banbrytande! Så länge som jag har kämpat med min rhode island-sås och makaroner, köpte jag faktiskt en helt NY sås! Idag vidgade jag mina vyer med en kebab-sås. Jag är så exalterad att jag kokar makaroner i skrivande stund.

Mina nya skor är dock ett levande fallo. Jag märkte för ett tag sen att dom inte har någon ordentlig sula, så idag har jag halkat/ramlat två gånger. Mitt i stan. Folk blir helt livrädda, och tittar åt alla håll utom mitt när jag flyger fram och vrålar "iiiiiiiiiiiiih" sen ligger jag där - pladask på marken och skrattar som en skogshuggare. Förra veckan kanade jag hela vägen till pressbyrån; "iiiiiiiiiihh!!!" då frågade faktiskt en kille om det gick bra. Och det gjorde det.

Min praktikant är underbar! Skitrolig och gullig tjej! Vi har totalt babblat sönder varandra hela dagen, och så är vi båda skitglada för att vi gillar samma musik!
praktikant: ja! Vad kul att du gillar det här! Jag fick inte ens spela min egen musik på min födelsedag!
apan: jaaa! Jag med, folk brukar vara skeptiska...

Blipp blopp! jag är jätteglad för lite säl-skap!


Kommentarer
Postat av: Anonym

guud va söt du är!

och min handledare är helgrym ;D

2008-11-19 @ 21:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0