Säljävel

Halvskum dag, gick jävligt fort dock. Gjorde Alina vithårig, klippte Alina, klippte tant, klippte tjej, klippte tant.
Sen föreslog Alina korsord. För alla ni som är riktiga stalkers så vet ni ju redan hur extremt mycket jag hatar korsord (mer än Greenpeace faktiskt). Och om jag någon gång börjar så blir jag vansinnig efter någon minut. Vi satt och klurade en bra stund, men vi lösta alla ord! Alla utom ett ord - såklart.
Okej, lyssna noga nu; Ung säl; tre ord, slutar på ut.
Vi gissade på att troligaste ordet var "but", eller "hut". Säl-but?


ringde till den enda korsords-mästaren jag känner - mamma. Ung säl heter tydligen kut! haha, kut!!

Kommentarer
Postat av: Kaka

Ja bror min hade en liten sälgossedjur när han var liten som hette Kut, så jag visste med! Jaaa! ^^

2008-11-24 @ 20:02:41
URL: http://simkaka.blogg.se/
Postat av: Palle

Det visste jag med^^ Men så löser jag mycket korsord och det är ett sånt där ord dom bara ääälskar att ha med. Nu med din nya kunskap så får du använda det med! Kläm in kut i varje mening du kan :P

2008-11-24 @ 20:28:23
Postat av: apan

kaka: pfft..



palle: jaha, då vet jag det tills nästa gång, att alla är smartare än mig!!!!!!!!!!!!!!

2008-11-26 @ 08:23:42
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0