hubba!

Hello hey!
Idag har jag ätit jättemånga dextrosol. Inte för att det var så jävla gott, utan för att jag inte hade något bättre för mig. Vet ni hur ont i magen man får av jättemånga dextrosol? Det vet jag.

Extremt jävla tråkigt på jobbet just nu. Har suttit och ritat halva dagen. Och så kom Malin upp en sväng och tjötade.
Jo, förresten, har eventuellt ( ja. man vet ju aldrig..) skaffat mig en praktikant. Ringde och frågade en brud om hon ville ställa upp, och hon blev jätteglad, så ja, jag hoppas, då kanske jag har något att spela kort med...


I lördags var jag ju som bekant i stockholm halloweenfest nr 2.  Jag trodde faktiskt inte att någon skulle klä upp sig, så jag chillade lite på utklädnaden och gjorde bara en fräck leopard-ögonskugga. När vi väl kom fram visade det sig att jag var den enda som inte var utklädd.
Var ett supermysigt litet hus som dom hade pyntat med spindelväv precis överallt och läskiga läten. Läskigast var nog att man inte kunde stänga toalett-dörren.
Märkte att det inte går att vara ironisk mot människor man inte känner. Det tog fem minuter att göra bort sig, och där satt man, fånig och värmländsk. Fick tillochmed dansa lite tryckare, har nog inte tryckat sen jag gick i fyran. höhö.

Skitsamma, otroligt trevlig kväll! Jag hade sketakul!

Kommentarer
Postat av: Sara Hell

man kan ALLTID vara ironisk :D

2008-11-10 @ 20:57:38
Postat av: apan

inte i stockholm? :(

2008-11-10 @ 21:19:32
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0