åka åka tut tut

Idag blev jag attack-övertalad av sudden att komma hem till karlstad imorrn. Efter två minuters övertalning var jag såld och pixade biljett.
 Jag älskar alla helgona, har sett fram emot halva hösten att vandra runt på kyrkogården med en marshall och tända lite ljus för henrik, farmor och farfar. Tyvärr gick mina planer i stöpet när varken mamma eller pappa faktiskt var hemma. Fan oxå.
Tänker inte missa kyrkogården dock, det är så vackert, så jag får väl åka dit ensam och gola ikapp med spökdjuren.
Men vafan, ska bli jävligt skojj att åka hem iallafall! saknar er alla där hemma, och i USA (sorry hannill för att jag är så förbannat dryg på att skriva, det kommer, ja lovar!)

Imorse var det vrålsegt, mina ögon var i princip ihopklistrade, stapplade iväg till badrummet och där stod emma, pigg och glad och berättade att hon hade gjort värsta mysfrukosten till mig! ûbermysigt hade jag! Massa tända ljus, gröt åt helvetet med asmycket kanel och lite mackor. Mmm. Jag älskar mysfrukost. Kanske gör om det imorrn tillochmed.

Men hörrni, ha en bra helg ifall jag inte hinner/orkar skriva nåt mer!

Kommentarer
Postat av: hanna

skanar sveriget som fan....bara 5 veckor!!!

2008-11-03 @ 17:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0