babekebab

Kvällsmat: vaniljyougurt + flingor + köttbullar med rhode island sås. Hur bra som helst.

Jävligt dryg period nu. För alla frisörer. Drygaste perioden på året är oktober - november. Då köper folk julklappar istället. Sen går alla och klipper sig veckan innan jul. DRYGT.

Chefen brukar alltid fråga mig vad jag gör om dagarna när jag inte har några kunder, "Doner o grejar.." brukar jag alltid svara. Det är faktiskt helt sant. Idag har jag både grejat och donat med allt möjligt.
Donat:
- läst färdigt en jättebra bok som heter "Mig äger ingen".
- Spelat v-rally på mobilen och slagit förra rekordet på 1,33 sekunder!!
- Läst igenom allt i dagens metro.
- kollade hur länge jag kunde hålla andan. Inte länge visade det sig.

Grejat:
- lekte med proppskåpet förut. Bytte alla propparna tre gånger - fram och tillbaka, sen blev jag lite orolig för att jag skulle få en dödstöt så jag sket i det. Men det var kul!
- halvstädade salongen. dammsög och torkade lite. Orkade inte skura. Kanske imorrn.
- rotade bland alla gamla skåp. Hittade en trendguide till killar som jag skrattade aslänge åt.
- försökte fundera ut en bra affärsidé, eventuellt något att ta patent på, Sket sig det med.

Tja, det var väl ungefär det.

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha ja din kvällsmat var ju rätt speciell om man säger så ;)

2008-10-08 @ 12:08:58
URL: http://ladychampagne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0