emo-lover.

Emos älskar mig. Det går rykten om att jag är en bra "emo-klippare", och då dras snorungarna till mig som flugor till socker.
 I smyg är jag förbannad på dom. Dom har spottat våran generation (80-talisterna alltså) i ansiktet och ber inte om ursäkt för det.
Vet ni varför ingen gillar "emo-fenomenet"? Dom tog alla olika stilar, synth, goth, indie, rock, ja allt och blandade ihop det till en gröt som blev "emo-stilen". Jävla skitmusik lyssnar dom på med. "Tokio hotel" vafan är det för skit egentligen? Det låter ju som vilken radiomusik som helst. Kunde dom inte åtminstone haffat något nytt, något orginellt.
Jag förstår ju varför dom blir jagade av allmänheten. Dretonger!
Eller så kanske jag har blivit för gammal för att "hänga med" längre. Längtar tills jag blir pensionär, då ska jag springa efter dom med en käpp och svära som ett borstskaft. Banka in lite vett i skallen på dom.
 

Kommentarer
Postat av: Palle

Fy fan vad bra sagt. Kärlek till dig Lina

2008-10-20 @ 19:05:32
URL: http://wiretrap.blogg.se/
Postat av: Emma

Du lär ju "råka" färga nån emo gyllenkopparbrun med poshfrissa å lite lockar nån gång....Säg bara till i förväg så ja kan vara där med kameran innan personen tittar i spegeln..

2008-10-23 @ 09:46:40
URL: http://ladychampagne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0