Lördag!

Idag är det lördag, och jag har för ovanlighetens skull inte legat däckat i sängen och segat igenom dagen, nejru, idag har vi flyttstädat Jims lägenhet. Har varit relativt trevligt att hitta på något för en gångs skull. Nu sitter jag och kluckar i mig dagens första bärsa och känner mig nöjd med migsjälv. Ikväll ska vi på hemmafest! yey.

Igår skulle vi egentligen ha städat våran lya, men vi kom bara halvvägs när Anne-lie bjöd på champagne, och ingen av oss spottar väl direkt i glaset. Äkta champagne var det tillochmed! Inte något jävla bubbelvatten, kände mig minst som kungen. Han måste ju ha det så varje dag, äta jordgubbar och dricka äkta champagne...Hade nog varit en alkis-kung isåfall.
Ja tänk om man vore kung...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är inte du kung så vet ja inte?

vilken ölsort dricker du?

vilken orm gillar du?

Vilket kortspel gillar du?

Vilken gupp gillar du?

2008-10-18 @ 19:53:54
Postat av: apan

vem där?

- jag dricker norrlands guld idag.

- jag gillar apor mer.

- kortspel är sååå -05, jitterbugg är ballare.

- inga gupp alls, jag gillar raka rör.

2008-10-18 @ 20:41:20
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/
Postat av: Anonym

ölsort-kung

orm-kungsboa

kortspel--hej kung!

popgrupp-kung(queen)

2008-10-18 @ 21:22:55
Postat av: Anonym

ok!! det där med queen va dåligt!

Men ganska nära ändå!!!

2008-10-18 @ 21:57:38
Postat av: Kaka

jag är lite rädd för [blank]

2008-10-18 @ 22:34:13
URL: http://simkaka.blogg.se/
Postat av: Anonym

blank blank!

2008-10-18 @ 23:26:29
Postat av: apan

anonym: äre pappa? kristin? äh, jag vet inte, give me a brejk föffan. full o jävlig är jag med.



kaka: jo, jag med, jag gissar hejvilt, eller så har jag äntligen fått den skara av fans jag äntligen förtjänar. Full som fan är jag med, heheh, och inte ett felstav! därru.

2008-10-19 @ 02:39:58
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/
Postat av: Rebecca

åh det låter gott :)

2008-10-19 @ 02:44:34
URL: http://rebeccasegedi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0