Bobbys hårstudio



Det här jobbet ska jag inte söka. För allas bästa.
För er som läser lika mycket skvallerblaskor som mig vet om att den här Bobby (Oduncu) driver den här überflådiga salongen mitt i stockholm, dit alla kändisar går. Han brukar fixa t.ex Carolina Gynnings hår. Herregud.
Ponera att jag skulle söka, att jag skulle få jobbet och att E-type blir min första kund. Han vill permanenta hårrötterna och göra gyllenblonda slingor. Det skulle sluta i kaos, jag hade antagligen tappat talförmågan, dreggla i hans hår, tvinga honom att signera båda mina tuttar (och femton vykort som jag kan skicka till alla jag känner). Sen skulle jag antagligen "råka" snagga honom med.
Jag skulle bli avskedad efter två timmar.

Kommentarer
Postat av: Kaka

SÖÖK! hur ballt vore inte det? VAvavava? :D:D då kan jag säga "jag klipper mig hos samma frisör som E-type" dä är bah för coolt.

2008-09-27 @ 11:29:41
URL: http://simkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0