freaky friday.

Har haft helt hysteriska feberdrömmar inatt. Drömde att alla kunder kom tillbaka till salongen och slog mig i huvudet med saxen. När jag vaknade låg jag och yrade ett tag om gamla mode t-shirts. Ni vet såna där fula t-shirts som var skitpoppis på tidigt 90-tal, om man la en hand på dom blev det avtryck! Haha, så jävla fränt, varför blir inte det modern igen?

Har fortfarande jättehög feber (minst 42 grader!), fattar inte hur fan jag ska kunna jobba imorrn. Det är det värsta med att jobba ensam frisör är att möjligheten till att vara sjuk är ungefär minus noll. Får planera om jag ska vara sjuk, för inte en jävel kan hoppa in åt mig. balle.
Men nu har jag faktiskt bara varit sjuk en enda gång på ett halvår. När jag sa till chefen att jag va asfebrig och orkade inte jobba imorrn suckade hon skithögt och frågade om min kompis hade åkt hem än. Va? Vafan, trodde hon jag var "sjuk" för att få leka med min kompis? Jävla pucko.

Blir så jävla mesig när jag blir sjuk, vill att mamma ska ge mig thé på sängen och lite törra bröd med lite ost på, badda mig på pannan och säga att det blir nog snart bra igen. *grinar*
Har ni tänkt på att det alltid ens egna sjukdomar som är värst? Konstigt.

Ska ligga still i sängen hela dagen, eventuellt äta lite prinsesstårta, se på gamla bert-avsnitt, och lite simpsons. Hinka thé och vatten. Sen må jag bannemig bli frisk!
No rest for the wicked.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0