nytt försök

Tror nästa månad kommer bli superskoj! Har bestämt mig hur jag ska lägga upp min ekonomi, eftersom jag har märkt att det inte går att leva som Farbror Joakim i en vecka och leva som en fattig bonddräng resten av månaden har jag bestämt mig för att ge migsjälv veckopeng! Då kommer jag alltså att leva medelsvensson, helt drägligt i en månad (om det nu går enligt planerna). Super!
Löningshelgen kommer jag förmodligen att dra till Karlstad och mysa lite, och veckan efter det blir det lite Skövdehärj hos Bengan! Känner mig som värsta backpackern! Livin da dream.


Bengan är en festis!

Kommentarer
Postat av: kaka

Bara du inte låter dig övertalas av dig själv att ge dig "lite extra" då och då. Gå inte på saker som "men jag har ju städat mitt rum.." eller dylikt. Viktigt!

2008-09-15 @ 19:08:51
URL: http://simkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0