pricka balle

Jävligt surrealistisk dag. Skitkonstig. Började dagen lite lätt med att få en kund som var smygrasistisk och pratade om hur vårat vackra land blev nedsmutsat (först trodde jag hon var i maskopi med GreenPeace, sen fattade jag vad hon menade..), och jag blev lite lagom förbannad och var tyst.
Sen kom en gravid och glad kund som jag fixade lite schyssta slingor på. Det som inte var särskilt schysst var att jag frågade henne om hon "hade gått över tiden", varpå hon svarade att hon bara var i fjärde månaden. Jävligt pinsamt.
Efter det hade jag en skitrolig kund, hon frågade om jag skulle ut på stan och "pricka ballonger" ikväll. Jag fattade itna, och hon förklarade att det var kvällsshopping på stan idag, och i varje butik fanns det ballonger man skulle pricka sönder, och i varje ballong fanns det en liten lapp som det stod vilken rabatt man fick. Jag skrattade så jag grinade.
När jag gick hem såg jag en skitstor luftballong som var formad som en parlino-tomte. det skrattade jag oxå åt.


Here is my lugg. svart o svår (nej den är inte felklippt, det är jag som är sne)


Kommentarer
Postat av: hanna

Snyggt...passar dig fint=)

krams!!

2008-09-19 @ 17:31:50
Postat av: apan

tack stömpan!

2008-09-19 @ 19:10:43
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0