alla känner apan?

Var på nöjesfabrikatet igår, och när jag skulle gå hem så var det en kille som knackade axeln;
kille: heeeeeej!!
apan: heeeej! (vemfanärdet?)
kille: hur är det med dig?
apan: jooo, det är skiitbra (vemfanärdetvemfanärdet??)

Och sådär höll det på under hela samtalet. Kände igen karljäveln, men vem fan var det? Det enda jag kom ihåg var att han hade haft långt hår, men nu var det kort. Pinsamt.

Frös som ett as gjorde jag igår med, så jag stod och kramades med sudden på torget. haha. Så jag följde med henne hem och sov där, idag ska vi grilla korv med litte fölk! sköjj.

GÖTT O VA HEMMA!

Kommentarer
Postat av: Anna Kaagaard Kristensen

Ha ha pinsamt.



Jag har varit med om det när jag har varit i halmstad, det är någon som ropar "hej anna" jag väser till min syster "vem fan är det där?!" hon svarar "det är *** om vi träffade *** förra sommaren" varför minns de ens sånt, en person som jag träffar 1 gång kommer jag md största sannolikhet inte ihåg eftr ett och ett halft år...

2009-04-05 @ 15:37:13
URL: http://annakaagaardkristensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0