APRIL APRIL!

Idag har jag lurat två personer, praktikant-Lina och Emmy. Jag tror iallafall att jag lurade Emmy.
Jag sa till Lina att jag skulle tatuera in en stor apa med horn på armen. HAHAHA, jag är rolig. Till Emmy skickade jag ett sms där det stod "JAG ÄR GRAVID!!" och sen flabbade jag som fan. Emmy ringde ganska fort, men jag hann inte svara. Tror hon blev lite sur. Ursäkta min törra humor emmy. Kunde inte låta bli. Man får luras på 1 april!

Nu lurar jag hjärnan genom att dricka öl. Hehe, ska ner till anne-lie snart o slinga hennes barr.

Kommentarer
Postat av: Sara Hell

hahaha, jag tyckte iaf det var kul! ;P

2009-04-01 @ 22:13:14
Postat av: Emmy

Shit Lina! Jag trodde blint på det och skulle ringa och trösta..gratta(?) dig direkt. Totalblåst haha. Men jag lurade i Svante samma historia. Alltså att DU var gravid haha!

2009-04-01 @ 22:43:24
Postat av: apan

sara: haha, jag med!!



emmy: ja...stackars lelle. men man vet ju aldrig!

2009-04-03 @ 13:24:17
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0