Hanna Fridén

Skumt, flera nätter i rad har jag drömt om att jag och Hanna Fridén var polare. Senast inatt drömde jag att vi just hade börjat hänga med varandra i en husvagn, Hanna gjorde kullerbyttor och svor som fan hela tiden, jag var mest lite rädd och blyg. Hanna hade skithäftiga kläder, och jag gick runt i mina gamla båtskor för 49 spänn från skopunkten. Fan.

Sen brukar jag drömma andra bra saker oxå, som att jag går till coop och köper ett tio-pack med ägg.
Undrar om det betyder något? Kanske får jag en välstekt framtid?
Kanske skänker Hanna fridén ett par skor till mig? Vad vet jag.
Bäst att ringa tarotlinjen på en gång, det är nåt lurt på gång här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0