Läderkoppen.

Fick världens munchies förut. Blev så sugen att jag faktiskt gick till affärn för att köpa godis. Och kaffe (snabbkaffe, det går fort!). I mitt extrema godisbehövande och kaffekrävande tillstånd började jag se små blå smurfar ratta omkring på konsum, ögonen gick i kors och benen gick åt alla håll. Herrejävlar. När jag väl hattade ut från affärn med både kaffe och godis småskuttade jag hem i ren iver. Och tro fan att jag blev förvånad när jag insåg att mitt snabbkaffe inte alls var snabbkaffe utan mocca-chocca-locca-potta kaffe. Whattehell? Kaffe med mocca-smak? Vafan är det för jävla nymodighet egentligen?
Mocca är väl något slags skinn va? Läder-smak? Soff-smak? UÄK! Inte bannemig tänker jag dricka läder-kaffe utan slår ett slag för vegan-rörelsen idag och knäcker en bärs istället.
Så jävla ädel är jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0