produktivt.

Idag har jag:
- limmat fast extra hår. Jävlar vad hår jag har nu. Mitt ansikte syns knappt. Men varför ge sig när man ligger på topp?
- slängt massor med sopor.
- fikat med Emmy o Hannill på stan.
- blivit hyperaktiv på stan.
- prövat fem miljoner jackor, hittade en mintgrön som är ett kanske. En mintgrön jacka lixom? Men jag hörde att det var hippt bland kidsen.
- gjort en exellent taco-paj. GÖTT.
- Lärt mig två accord på brorsans elgitarr. Känner mig nästan som Santana. Brorsan extraknäcker som gitarrlärare, tror jag ska tvinga honom att lära mig "trubaduren" (magnus uggla) och spela den konstant hela sommarn. Eller den där Tomas Ledin-låten som alla hatar.

Och nu är det hockey. Bra dag. Imorrn ska jag på arbetsintervju, blev förflyttad från tisdag till imorrn. Håll era tummar o tår för mig!


och en gammal klassiker; Pulp - disco 2000.

Kommentarer
Postat av: apan

Fan så bra låt!!!

2009-04-10 @ 13:56:01
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0