tusch.

Fick en släng av storhetsvansinne igår. Inte lite heller. Herregud, jag ägde hela världen igår. Satt och berättade för en gammal klasskompis att jag "faktiskt VAR bäst". Hahaha! Tja, vissa får snefyllor, jag blir världshärskare.

Gårdagen var MYCKET trevlig. Tack Kristin som fixade allt så bra! Vi lekte lekar, lade pussel (!), åt jävla massa mat och drack öl. Jag och Bengan drog till Harrys lagom sent, försökte gå på ankan först, men det var kö åt helvetet. Satt och tjötade med en gammal klasskompis, och en kille som hade en tvilling. Ballt.
Tvillingkillen bjöd mig på öl och jag bjöd migsjälv på en rejäl fylla. Fan alltså, inte värt.
 Nästa helg vill jag till stugan och bara va, grilla och sola. Bada kanske? Vi får se.

Min högerarm är förresten helt svart. Någon har målat på mig? spännande.

Kommentarer
Postat av: Anna Kaagaard Kristensen

världshärskare... haha då skulle jag ha varit full jämt :D

2009-04-12 @ 19:19:16
URL: http://annakaagaardkristensen.blogg.se/
Postat av: apan

haha, ja, gissa varför jag dricker? ;)

2009-04-13 @ 14:00:40
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0