kattsläpp.

Ursäkta föregående inlägg. Det blev hjärn-katt-a-strof. Katt? Bajs? (nej nu ska jag ge mig).

Var ute i spåret imorse med och blev av med ett par kalorier (kattorier?) och ett stycke hjärnceller. Det var fan jobbigare idag, trodde att det skulle bli tvärtom? Att det skulle bli lättare, fast vafan, jag har bara tränat två gånger. Om en månad kommer jag alltså vara snabbare än blixten, flyga fram med håret i vinden, skrattandes, lycklig, precis som i en nike-reklam.

Okej, då ska jag deklarera helgens planer för er, jag förstår att ni håller på att dö av spänning!

Fredag; åka och provjobba 11-14, sen åka till moder i stan, eventuellt klippa på kvällen. Totalt lugn.
lördag: förhoppningsvis (men det tvivlar jag starkt på) har jag fått lön, och ska då inhandla eventuella nödvändigheter som rakhyvlar, strumpbyxor, och ölen. Sen har jag bestämt utgång med emmy, hannill, sudden och kristin har jag inte frågat än. doh! Lite grillning på olaglig plats i stan kanske? får se vart som är mest olagligt, i värsta fall kan vi grilla olagliga djur, gorillaben någon?

Så, that´s that. Hungrig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0