Konsumgrejer



Saker från Konsum!



1. "coca cola classic"

2. ordinär gurka.

3. snus "kronan white"



1. "coca cola classic". Mitt motto gällande cola har alltid varit detsamma "same shit different..", ni vet. Men den här cola var något i hästväg! Smiska mig på röven och kalla mig justin timberlake, den här colan smakade tantparfym. Och inte på ett bra sätt. Kalsongbetyg! Tummen ner!

2. "Ordinär gurka". Gurkan är egentligen brorsans gurka, och jag vet ju hur en gurka smakar, så själva testandet blev en ny utmaning och jag valde att använda gurkan som vapen till att peta min ovetande broder i huvudet med. Mycket spontan reaktion som ledde till milt utbrott från broders sida. tummen upp för gurkvapen!

3, "snus - kronon vit". Det är okvinnligt att snusa, fult, äckligt, men jävlar va gött det är. Jag snusar i vanliga fall granit vit, men kooperativet har av okänd anledning börjat bojkotta Granit. Kronan smakar lätt röv, men det funkar. halvtumme.






Kommentarer
Postat av: sara h

älskar ditt språkbruk kvinna!!!

2009-12-30 @ 10:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0