fotbollsproffs.

Kan berätta lite om gårdagen förresten, jag och emmy körde på temat "dä blir som dä blir" och vägrade planera nånting, så vi bara flöt runt. Först gick vi till ankans uteserva och tog ett par bärs med hannill en kortis, sen gick vi och köpte två punkbärs, satte oss vid teatern och fick fem miljarder myggbett. Jävla mygg. Kissade i buskar is ze shit, eller inte.
När vi blev tillräckligt uppätna gick vi till leprechaun, träffade på halvbekant kille som joinade och vi sög i oss ett par bärs. Dom spelade lite irländsk musik på plats och emmy stod och klapprade takten. haha.
Sen gick vi till halvbekants killes lägenhet och dansade till gamla plattor. Värt!
Och hela kvällen avslutades med att jag fick åka buss nästan gratis eftersom jag halvkände busschaffören. Men bussresan var väl i ett slag för sig. Herregud, full gubbe satte sig brevid mig och tölade, jäääävlar vad han tölade. Och han försökte rekrytera mig till hans damfotbollslag i väse.
"spelar du fotboll?"
"nej, aldrig, fyfan!"
"vill du spela fotboll?"
"nej fyfan, aldrig!"


Till slut sa jag att jag mådde illa och tittade ut genom fönstret och teg. Jizz in my pants.


emmyöl.


söta hannill!


happy happy hamster.


and-attack. tama djur.


båten.


"ta kort på mig när jag dansar då?"

Kommentarer
Postat av: Kaka

Nya kläder?

2009-08-09 @ 12:15:59
URL: http://simkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0