Fråge...näeh..

Funderade på att skapa en sån där jävla frågestund som alla kör med, ni vet "fråga vad ni vill". Men det skulle aldrig gå för att;
A) jag har inte tillräckligt många läsare.
B) ni vet redan för mycket. Vad skulle ni fråga om? "Vilket kaffe dricker du på morgonen?"

Så, jag snodde en sån där skittråkigt lista som ingen orkar läsa egentligen, men se det som ett straff, det är söndag. Know your monkey!


Jag har insett att min senaste kyss: Vaddå "insett"? Ett hångel är väl ett hångel? Och ja, det var rätt trevligt, tackar som frågar.
 Jag lyssnar på: RJD2, fett med bra band, instrumentalt, gillert. annars gillar jag blippetiblopp.
Jag pratar: alltså lever jag?
Jag tycker om: Korv med bröd och sån där lök på, det är asgott!
 Jag avskyr när folk: Är för ironiska med folk dom inte känner. Ironi i all ära, men det kan bli uppfattas som otrevligt om man inte känner till en annan människas humor.
 Min bästa vän är: Har sagt det förut o jag säger det igen, alla mina vänner är bäst!
Min första vän var: En panda, och han hette Olle.
Kärlek är: något jag inte har i mitt liv.
 När jag borstar tänderna: Blir dom rena. Jävla skitfrågor?.
När jag lagar mat: Blir det alltid jävligt gott. Fast en gång blandade jag wok + köttbullar i mos. Moswok. Inte gott.
Jag tänder på: utstrålning och självförtroende! Jävlar vad klyshigt. Annars gillar jag händer, polisonger, mörkt hår och dreads är så jävla snyggt. (pubertalt? javisst!)
 Det sexigaste yrket är: vägarbetare. Kock. ni vet.
 Det är charmigt när: folk skrattar åt allt jag säger. Haha. Och folk som är sigsjälva, oavsett situation.
Jag är rädd för: myror, tanter med asmycket parfym, killar med asmycket tatueringar och muskler. blä.
 Den värsta känslan är: när man inser att man är 24 bast och bor hemma hos pappa och inte har ett jobb (deja vú!)
Den bästa känslan är: fullproppad vecka, saker att göra, vadsomhelst.
Jag är sämst på: Att bråka. Jag är lätt konflikträdd.
Om jag va ett djur skulle jag vara: En knubbsäl. Eller en apa.
 Om jag va en insekt skulle jag vara: amasonmygga! Hade varit awesome.
 Om jag vore ett redskap skulle jag vara: en spade, praktiskt och hård. haha.
Jag kommer alltid att vara: förvirrad, klantig och skitbra.
Det finaste som finns är: gamla tanter som är nöjda med sitt liv. Underbart!
 I sommar: har jag härjat runt lite överallt. trevligt.
 Sist jag grät var: När jag såg att min finne börjar inta hela hakan. haha, nä, det var säkert åt någon fjantig reklamfilm.
Jag kan: Nästan slicka mig i näsan!
Jag kan inte: dansa salsa, trots otaliga försök.
 När jag vill tänka går jag: utanför dörren med dunka dunka musik i öronen.
 När jag bakar så bakar jag: pajer, lätt och praktiskt. Jävlar vad pajsugen jag blev.
Min mobiltelefon är: schitzofren och verkar ha ett eget liv.
När jag vaknar på morgonen: lagar jag ägg i valfri form.
 Innan jag går och lägger mig: Måste jag se på seinfeld.
 Just nu tänker jag på att: jag måste städa här, fort.
 Bebisar är: dreggliga dvärgar.
 Idag har jag: språkat med kristin, gått till konsum, sett på tävä.
 Ikväll ska jag: äta popcorn.
Jag vill verkligen: Ha ett jobb och en lägenhet, pronto!


sådärja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0