kaffe-totalis.

Körv. Somnade i soffan förut, det var trevligt. Vill äta lite oxå, men inget känns "rätt" just nu. Hade varit lajbans med ett kilo fetaost och knäckebröd, hade gjort min dag.
Ska öka på lite med kolhydrattjofsen till veckan oxå. Min mage blev helt vansinnig igår när jag åt socker, herregud vad känslig den är. Men lite promenixer på det så lär jag väl se lite mindre säl-liknande till hösten. Eller beach 2012.

planer för veckan:
måndag: skriva cv. fattar inte varför jag behöver ett cv? mitt personliga brev är skitbra, det borde fan räcka?
tisdag: till le stada, klippa + färga emmy, klippa + färga en tjej. eventuellt bio?
onsdag: får kanske pengar som jag snyltar från statet och samhället?
torsdag: fila på en perfekt helgplan.
fredag: har förhoppningsvis hittat en perfekt helgplan? och arbetsförmedlingen. tjata till mig en jobbcoach.
lördag: vill sjunga karaoke kom jag på nu. Någon som har karaokemaskin?
söndag: uppnått total världsdominans, president över valfritt land, danmark?


Kommentarer
Postat av: Kirre

du kan få hjälpa oss att riva tapeter å måla i helgen, så håller du dig sysselsatt :D

2009-08-24 @ 20:57:58
URL: http://raaff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0