singelbloggen.

Funderade ett tag på att göra om bloggjäveln till en s.k "singelblogg". Jag är ju singel med blogg. Sen slog det mig att vafan är så jävla singligt med mitt liv? Vad utmärker en singular pluris? Singel = karllös. Men annars då? Jag får fisa ifred? Slipper vansinniga ex och storhandling på fredagar?

Iallafall gjorde jag en lista på eventuella färdigheter jag vill ha i en karl:
- snopp. Kan vara ett plus om man någon gång funderar på.. att.. tja pungsparkas.
- tekniska färdigheter. Annars går det ju faktiskt att fixa det mesta med tejp.
- välmejslat nylle, även om jag påstår mig vara totalt icke-utseendefixerad så skulle det inte göra något om karln ser hyffsad ut, eller iallafall duschar dagligen.
- överdriven städmani är välkommen, eftersom jag bara städar om det ser ut en mindre som tjernobylolycka.
- ingen mesighet tack. jag är mesig så det räcker och blir över.

Eller vafan, kanske är lättare att skaffa en hundjävel istället?

Kommentarer
Postat av: Anonym

så länge du inte skaffar hund med tanke på kriterium ett på listan så.... :P :S

2009-08-13 @ 13:23:12
Postat av: Sara H

2009-08-13 @ 13:23:44
Postat av: Sara H

och nu fick jag en sån verifieringstext som var A.F.L monkeys!!! spooky va. vad betyder AFL? all for love? arabian furry long? tell me! :P

2009-08-13 @ 13:26:04
Postat av: apan

HAHAHA! kan ju pungsparka hundar oxå?



afl monkeys? Fan vad creepy, jag hoppas på "Allah föder lamor"

2009-08-13 @ 14:29:59
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0