som ni undrat!

Klockan är...16.30 i skrivande sekund och jag insåg just att jag glömt att uppdatera bloggjäveln. Sen känns det iofs jävligt onödigt att uppdatera bloggfan när jag inte har något vettigt att skriva.
Gick ut och gick imorse med brorsan. Jag glömde bort att det fortfarande var sommar och drog på mig mina ap-läckra hip-hop kläder och svettades som en törstig kamel. Typ, bah, HALLLÅÅÅ?? Jävla smart är därå?

Skämt åsido, sen åt jag upp gårdagens popcorn. Gillar popcorn. Och tonfisk. I spanien (och säkert staterna) sockrar dom popcornen istället för att salta, det är skitkonstigt. Dom är så konstiga i andra länder som inte gör samma saker som oss i sverige tycker jag.

Har drömt hela natten om en ny videoblogg eftersom folk blev som galna i min förra. Kommer väl sluta med att jag får sån extrem prestationsångest att låser in mig i garderoben med en ficklampa och försöker göra en "blair witch closet" (HAHAHA!). Men vi får väl se, brorsan får fixa ett redigeringsprogram först, så slipper han göra allt. Men det spörs!

För övrigt är det stentomt i min hjärna. Funderar på att skita i att betala lånet den här månaden, ta pengarna och bygga en hydda i skogen och sen aldrig höra av mig igen.



eftersom jag är så jävla skabbig idag så lägger jag upp en bild som jag..öh..säkert lagt upp förut där jag är snygg. Önskar att jag alltid var så snygg, men örke fåfänga.
 Och nu verkar det ju som att jag alltid har samma tröja på mig varje gång jag fotar, skyller på märkliga samanträffanden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0