sprutt.

Åkte buss i två timmar idag. Fram och tillbaka, tillbaka och fram. Skitsamma, jag gick ju på den där arbetsintervjun, gick väl rätt bra. Hon vill att jag ska hyra stol, och tja, jag är lite sugen faktiskt. Men då får man komma ihåg att jag måste öppna eget företag. Apan = egenföretagare? Hur ballt låter inte det egentligen? Och hur stor är chansen att jag ser 40 papp på kontot och köper en livstidsförbrukning av hubba-bubba? Eller åker till Norge och klubbar sälar?
Svårt med egenföretagande tror jag. Men jag ska försöka fixa så att jag får praktisera lite där innan jag gör något helt vilt och skitspontant (i vanlig ordning).


Kommentarer
Postat av: Rikard

Kanske värt att chansa ändå? Alternativt åka till Norge och jobba me nå annat än att klubba sälar, då är det goda odds att dra ihop 40 000 spänn! Klippa hår i Norge kanske?

2009-08-13 @ 10:46:06
Postat av: Miiqa - jag överlevde min barndom

Norge och sälklubbning lägger jag min röst på! ^^

2009-08-13 @ 11:41:04
URL: http://flischyflaschoo.blogg.se/
Postat av: apan

rikard: vettefan faktiskt.

nej, norge blir det inte, helvete heller!!



Miiqa: ja sälklubbning låter rätt lockande, eller hur?

2009-08-13 @ 13:06:00
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/
Postat av: Rikard

Man kan nog klubba sälar i Sverige åxå men det är olagligt och lite svårare tror jag... särskilt i Karlstad.

2009-08-14 @ 10:39:54
Postat av: apan

rikard: i värsta fall har dom ju ett storsjöodjur i östersund? Fast jag tror det är fridlyst iofs..

2009-08-14 @ 10:48:48
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0