the day after yesterday?

Fan vad värt det känns såhär dagen efter när man hittar totalt oförklarliga blogginlägg om räkor? Man skall icke blanda öl och vin, kan bara gå åt helvete. Men i övrigt var det riktigt najs. I vardagsrummet satt dom gravida och pratade om gravid-grejer, det var kul i ett par timmar, sen kände jag mig skengravid och gick till köket för att öka på testosteronhalten ett slag och satt och tjötade med karlarna. Tror vi hade djupa diskussioner om Stephen King-filmer. Haha.

Det roligaste dagen efter är ju att kolla kameran, jag hittade fem miljarder ego-bilder och tre videos, en där jag sitter o babblar stockholmska, en där jag lägger på saltgurka på mackan med James Bond-accent och en där jag frågar folk om ikea-möbler. haha.



efter tre öl och två glarre vin kommer grisen fram?


efter tre öl kommer sudden fram?


okej, det här bjur jag verkligen på. Och jag fattar verkligen inte alls varför jag tyckte det var en skitbra idé att filma när jag lägger på saltgurka på mackan? Men jag borde fan få en eloge för min perfekta koordinationsförmåga.

Kommentarer
Postat av: Albin

Haha, skönt inlägg! ;D



Sv: Tack detsamma! ^^

2009-08-15 @ 12:31:15
URL: http://albinaxelsson.com
Postat av: Kirre

först är filmen lite läskig och sedan avslutar du den som ett barnprogram. tummen upp och ett skratt får du i betyg :P

2009-08-17 @ 14:29:36
URL: http://raaff.blogg.se/
Postat av: apan

haha, ja, man är väl lite halvstörd på fyllisen. ;)

2009-08-17 @ 14:43:22
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0